"החזירו לי את האמון באנשים. מצאנו אור בקצה המנהרה"

בשיתוף פייסבוק ישראל

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 10:33

צפו: יעקב שחוח, הבעלים של "חניתה קובי שירותי צילום", ניהל את העסק המיוחד שלו בבת-ים באופן מסורתי. כשהקורונה עצרה הכל, הוא הבין שדרוש שינוי ושדרוג, והצטרף למיזם "העסק של כולנו". בשנה האחרונה הוא הצליח להרחיב את הפעילות ולבנות אתר חדש, שמושך עוד ועוד לקוחות

בווידיאו: ביקור אצל יעקב שחוח מ"חניתה קובי שירותי צילום", שהשתתפה במיזם "העסק של כולנו"/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

יעקב שחוח הוא הבעלים של חניתה קובי שירותי צילום, עסק שהוקם ב-1996 ונקרא על שם אשתו. הוא מספק בו שירותי הדפסה מחומרים שונים, כולל בד, מתכת, פלסטיק, עץ ונייר ומציע הדפסות על חולצות, ספרים, ספלים, לוחות שנה ועוד: "המוטו שלי הוא להגשים חלומות", הוא מעיד. "לכל אחד יש חלום ודמיון מפותח. הוא בא אליי ואני שואל אותו מה הוא רוצה לקבל".

עד הקורונה יעקב עבד בשיטה מסורתית ועבר בין עסקים שונים עם פליירים ודוגמיות. "במהלך הסגרים לא יכולתי להיפגש עם קונים פוטנציאליים ולהציג את ההיצע שלנו", הוא מספר, "וזו הנקודה שבה אמרתי לעצמי שאי אפשר ללכת אחורה".

הפתרון למצב החדש, הבין יעקב, נמצא בדיגיטל. לצערו, הוא לא ממש שלט בתחום הזה: "זה עולם מודרני, שלא מפסיק להשתנות. היה לי אתר, אבל מבחינת תוכן, הייתי חמישה דורות אחורה. בכלל לא ידעתי איך לתפעל אותו".

יעקב הצטרף למיזם "העסק של כולנו", בהובלת פייסבוק ישראל והפורום הכלכלי חברתי, שפועל לצמצום הפערים הדיגיטליים בקרב העסקים הקטנים ולפתע, עולם חדש נפתח בפניו: "הכירו לנו אפיקים חדשים. לא האמנו באיזו קלות אפשר לעשות שיתופי פעולה, לפרסם נכון בפייסבוק ובאינסטגרם ולנצל היטב את אפיקי השיווק הממומן".

עכשיו יש ל"חניתה קובי שירותי צילום" אתר חדש ומשודרג, המקושר לרשתות החברתיות: "התנודתיות גבוהה יותר, יש תגובות של אנשים ויש בו תמונות צבעוניות, שמדברות אליהם ומושכות אותם", מסביר יעקב. לאורך התהליך, הם נעזרו בסטודנט שצוות אליהם במסגרת "העסק של כולנו", אריק ארייב: "בכל שעה שהייתה לנו שאלה או רצינו חוות דעת יכולנו לתקשר איתו ולדעת מה נכון או לא נכון להעלות ולעשות".

בזכות השינוי המבורך, יעקב לא רק שרד את המשבר, אלא גם הצליח להגדיל את פעילות העסק שלו: "בשנים האחרונות הייתי מוגדר 'עוסק זעיר', עד 100 אלף ש"ח בשנה. בשנה האחרונה הגענו ל-150 אלף ש"ח".

"אני שמח שהחזירו לי את האמון באנשים", אומר יעקב. "מצאנו את האור בקצה המנהרה".

חניתה קובי שירותי צילום:

מצודת ביתר 3, בת-ים

טלפון: 053-3406616

בשיתוף פייסבוק ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully