הנופש הבא שלכם: הצימר המקסים שמתאושש מהקורונה

בשיתוף פייסבוק ישראל

15.3.2021 / 8:58

נעמה ודביר זמירי ראו את התיירות מגיעה לנגב והקימו בירוחם בית אירוח כפרי יפהפה, שנותר מחוסר אורחים בקורונה. בעזרת פרויקט "העסק של כולנו", הם קיבלו כלים דיגיטלים שעוזרים להם להרים את העסק מחדש: "רואים הרבה יותר התעניינות ותגובות עכשיו"

בווידיאו: כיצד פרויקט "העסק של כולנו" עזר לצימר נוף מדבר בירוחם?/עריכה: דפי מקל

עד שנעמה ודביר זמירי הרימו את הכפפה והקימו את העסק שלהם, בכל העיר ירוחם היה רק צימר אחד בודד. "צימר נוף מדבר" שלהם שינה את התמונה: "זה משהו שבכלל לא היה מקובל בעיר ובהתחלה לא חשבנו שיהיה לזה ביקוש, אבל כשהתיירות התחילה להתפתח פה באזור, ראינו שהמון אנשים אוהבים מאוד את הנגב ומגיעים", מספרת נעמה, מיילדת שהקימה את בית האירוח הכפרי היפהפה הזה.

אלא שהקורונה, כמובן, עצרה לחלוטין את התיירות לעיר ובמשך הסגרים וכל התקופה האחרונה, הצימרים של נעמה ודביר נותרו מיותמים: "חווינו ירידה גדולה מאוד בהכנסות ולא היו לנו אורחים כלל, אז אמרנו לעצמנו שאם זה המצב, לפחות נשקיע את כל המשאבים שלנו בשיווק דיגיטלי", היא אומרת. "ידענו שזה חשוב ושצריך לתת לזה דגש גדול במציאות שלנו, אבל פשוט לא הגענו לזה".

השינוי המיוחל בתחום הגיע לאחר שדביר נתקל בפרסום בנוגע לפרויקט "העסק של כולנו", בהובלת פייסבוק ישראל והפורום הכלכלי חברתי: "ראיתי שזה פרויקט שרוצה לתת כלים לבעלי עסקים ויחד עם נעמה, פשוט קפצנו על ההזדמנות", אומר דביר. "ההצטרפות לפרויקט 'העסק של כולנו' כללה קורס, בו לימדו אותנו איך להשתמש בכל הפלטפורמות הדיגיטליות השונות בצורה שתעזור לעסק. בנוסף, קיבלנו סטודנט שליווה אותנו לאורך התהליך".

"הקורסים עצמם התנהלו דרך סרטוני וידיאו והוצגו בהם המון כלים מתחומי השיווק, שימור הלקוחות, פיתוח פלטפורמות חדשות ועוד ובעקבות הפרויקט, אין ספק שהשתדרגנו. בעזרת הסטודנט שעזר לנו, הקמנו דפי אינסטגרם ופייסבוק מכובדים ועכשיו אנחנו מסיימים לבנות אתר מושקע, בו ניתן יהיה לעשות הזמנות אונליין. אנחנו רואים הרבה יותר התעניינות, לייקים ותגובות".

לסיום, נעמה רוצה להעביר מסר: "אנחנו כל הזמן עם הפנים קדימה. מאמינים שעוד שנייה הכל יחזור להיות כמו שהיה ואפילו יותר מזה, ושיגיעו הרבה אנשים. אנחנו אופטימיים".

צימר נוף מדבר, נחל עין בוקק 1, ירוחם

טלפון: 053-4422556

בשיתוף פייסבוק ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully