אכן, עידן חדש: חנות הצמר שעשתה מהפכה בקורונה

בשיתוף פייסבוק ישראל

24.3.2021 / 8:05

סבה של טל איזביצקי הקים את חנות הצמר המשפחתית, הוריה המשיכו את דרכו והיום היא מובילה את "עידן חדש" בבאר שבע. בעזרת פרויקט "העסק של כולנו" והסטודנטית מאיה אמיר שסייע לה, הצליחה טל למתג את החנות מחדש בחודשים האחרונים ולהחזיר את הלקוחות. יצאנו לבקר אצלה

בווידיאו: ביקור בחנות הצמר "עידן חדש" בבאר שבע/צילום: עמית טרפוצ'ניק, עריכה: דפי מקל

חנות הצמר "עידן חדש", השוכנת ברחוב קק"ל בבאר שבע, החלה את דרכה בשם "צמר טובה". סבה של טל איזביצקי הקים את העסק, וקרא לו על שם אשתו ובהמשך, ביקש מהוריה של טל להמשיך את דרכו וכך הם אכן עשו בשני העשורים החולפים.

אלא שהקורונה והמשבר שנוצר בשנה האחרונה הצריכו שינוי. הירידה בהזמנות הייתה חדה בתקופות הסגרים, והעובדה שחלק גדול מלקוחות החנות הם בני הגיל השלישי שצמצמו את היציאה מהבית הובילה לקשיים שהורגשו היטב ב"עידן חדש".

לאור המצב, הבינה טל שהיא, בתור הדור הצעיר של משפחתה, צריכה להיכנס לעניינים ולקחת את המושכות: "אם אין גישה דיגיטלית, אין סיכוי להתקיים", היא מסבירה.

היא הצטרפה לפרויקט "העסק של כולנו", בהובלת פייסבוק והפורום הכלכלי חברתי, ושם קיבלה מגוון רחב של כלים שעזרו לה לקדם את העסק בחודשים האחרונים: "הקורסים שלנו נערכו בזום והתחלקו לתת-נושאים חשובים, כמו דיגיטציה, שיווק דיגיטלי ועוד, ובסוף גם יכולנו לשאול את המרצים שאלות", היא מספרת על חוויותיה בפרויקט שנולד למען העסקים הקטנים בישראל.

מלבד השיעורים, נעזרה טל במיתוג מחדש של החנות גם בסטודנטית מאיה אמיר, שצוותה אליה במסגרת הפרויקט. השתיים נפגשו פעם בשבוע וניהלו שיחות תכופות בווטסאפ ובטלפון: "היא נתנה לי טיפים על דברים שלא ידעתי לעשות קודם, כמו איך לצלם תמונה טוב יותר לרשתות החברתיות".

"אני מרגישה ברת מזל שעבדתי מול טל", אומרת מאיה. "היא סופר חרוצה ואינטליגנטית והייתה מחויבת לתהליך בדיוק כמוני. היינו צריכות להיות יצירתיות ולייצר חומרים חדשים שיעזרו לנו לקדם את העסק וזה הלך מצוין. קיבלנו המון מחמאות על הנראות הדיגיטלית של החנות והרגשנו את השינוי מתרחש בזמן אמת".

בין היתר, אומרת מאיה, "עשינו מיתוג מחדש לעסק. פתחנו אינסטגרם עסקי, דף פייסבוק ואתר ואני כל הזמן מזכירה לטל להעלות תכנים מתאימים לסטורי ולפיד. הכנו לוגו, משהו שלא היה לחנות לפני תחילת הפרויקט, ובחרנו גריד עיצובי, עם צבעים בקונספט מסוים שאהבנו. אלה הצבעים שעכשיו מנחים את כל התכנים שעולים לעמודים השונים של העסק. ככה יש לו משהו שמאפיין אותו ומבדיל אותו מאחרים, וזה עוזר לקשר עם הלקוחות".

השינוי והשדרוג השאירו את טל אופטימית בנוגע לעתיד העסק שלה: "אנשים רואים אותנו היום וזה עובר מאחד לשני. בסופו של דבר נראה את האופק ויהיה טוב".

קק"ל 97, באר שבע

טלפון: 08-627-7051

לעמוד הפייסבוק של "עידן חדש"

לאתר של "עידן חדש"

בשיתוף פייסבוק ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully