העסק פורח מחדש: כך חנות הפרחים הקטנה מבאר שבע צומחת מהמשבר

בשיתוף פייסבוק ישראל

2.3.2021 / 11:00

משבר הקורונה הקשה מאוד על "פרחי אוה", אבל אביבית סוסן לא התייאשה, הצטרפה לפרויקט "העסק של כולנו" ובעזרת השיעורים שלמדה, הכלים שקיבלה והסטודנטית שתמכה בה - היא בנתה נוכחות דיגיטלית ומצליחה להישאר בעניינים. צפו בביקור אצלה

בווידיאו: אביבית סוסן מ"פרחי אווה" מספרת על חלקה בפרויקט "העסק של כולנו"/צילום: עמית טרפוצ'ניק, עריכה: דפי מקל

"פרחי אוה" היא חנות פרחים קטנה ומקסימה שפועלת בבאר שבע כבר חצי מאה. לפני כחמש שנים הפכה אביבית סוסן לבעלת המקום, בו היא מציעה עציצים, זרי פרחים, שוקולדים, זרי ראש לימי הולדת ואירועים אחרים, בלונים מיוחדים ועוד.

משבר הקורונה לא פסח כמובן גם על "פרחי אוה" ואביבית מצאה את עצמה במצוקה: "בסגר הראשון היינו סגורים שלושה שבועות ולא עבדנו. בסגר השלישי היה ממש קשה, כי בקושי היו הזמנות", היא מעידה.

אביבית לקחה חלק בפרויקט "העסק של כולנו" בהובלת פייסבוק והפורום הכלכלי חברתי ובעזרת השיעורים שלמדה במסגרת התוכנית, ושיתוף הפעולה הפורה עם הסטודנטית מורז פיינגולד, שסייעה לה לאורך הדרך - הצליח העסק להתייצב.

"הנוכחות הדיגיטלית היא דבר מאוד חשוב", אומרת אביבית. "מאוד רציתי אתר, אז יחד עם הסטודנטית בנינו תכנית עבודה - מה עושים, איך מקימים את האתר ומה היעדים. מבחינת הלמידה, הרוב היה בזום, בקורסים קטנים שנתנו טיפים מעניינים ופשוטים ליישום, כמו איך לקדם את העסק בפייסבוק, איך להקים ווטסאפ עסקי, לנהל ולשמר לקוחות, להעלות תמונות לרשתות החברתיות ולהוריד אפליקציות שיעזרו לצלם את התמונות ברמה גבוהה. רכשתי המון כלים לקידום העסק".

אז איך אביבית מחזיקה מעמד בזמנים אלו? "אני תמיד שומרת על אופטימיות ומאמינה שיהיה בסדר", ועם הרוח החיובית הזו, "פרחי אוה" ממשיכה להשתכלל ולהתאים את עצמה למציאות החדשה.

לאתר של פרחי אוה

פרחי אוה, דוד המלך 8, באר שבע. טלפון: 072-329-0640

בשיתוף פייסבוק ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully