מאיפה מתחילים? הטיפים לבניית מערך שליחויות מוצלח

בשיתוף פייסבוק ישראל

9.12.2020 / 8:00

בשנים האחרונות התחדדה ההבנה שהמשלוח הוא למעשה המפגש הפיזי היחיד בין הלקוח לחנות ולכן חשוב שהחוויה תהיה מוצלחת. אבל איך נדע איזה סוג של משלוח מתאים לעסק שלנו? המחשבון המיוחד יעזור לכם לגלות. צפו

בווידיאו: מנכ"ל זיגזג מסביר את הבסיס להקמת מערך שליחויות/העסק של כולנו

אחת התובנות המרכזיות בשנים האחרונות בכל הנוגע לעולם העסקים והמכירות היא החשיבות של איכות המשלוח. אם בעבר האמינו חנויות רבות שכל מהות המשלוח היא העברת המוצר מנקודה A לנקודה B, כיום ברור שהמשלוח הוא למעשה נקודת המפגש הפיזית היחידה בין הלקוח לחנות, ולכן השילוח עשוי גם להגדיר את כל חוויית הקנייה אונליין של הלקוח.

אז איך עושים זאת נכון? אלי ליכטנשטיין, מנכ"ל ובעלים חברת השליחויות הוותיקה זיגזג, המתמחה בתחום האיקומרס, מציג את היסודות לבניית מערך משלוחים נכון.

הצעד המשמעותי הראשון הוא בחירת הפתרון לשילוח, מבין חמש האפשרויות: דואר רגיל, דואר רשום, נקודות מסירה (שהפכו לנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות), שליח עד הבית (תוך 24-72 שעות) או שליח אקספרס (מהיום להיום).

כחנות אונליין, עליכם לבדוק מספר דברים: מה המחיר שאתם יכולים לשלם על השליחות, תוך כמה זמן היא צריכה להגיע ללקוח, איזה שירות לקוחות תרצו לספק ללקוח, איך יהיה לו נוח לקבל את השליחות, האם יש צורך באישור מסירה (במקרה של מוצר יקר ערך) ומה גודל המשלוח.

התשובות לכל השאלות הללו יכוונו אתכם לבחירת הפתרון לשילוח ועל מנת לעזור לכם להחליט, נבנה מחשבון עזר מיוחד שלוקח בחשבון את הפרמטרים השונים ומציע את התשובות האפשריות הכי מדויקות.

בואו להיות חלק: הירשמו לתוכנית "העסק של כולנו"

הפרסומת המלאה מתוך המצגת

בשיתוף פייסבוק ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully