צפו בסרטון וגלו: איך מייצרים תוכן מושלם למובייל?

בשיתוף פייסבוק ישראל

9.12.2020 / 8:01

92 אחוז מהשימוש ברשתות החברתיות כיום נעשה דרך הטלפונים הסלולרים שלנו ואם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם כך, כדאי שתלמדו לעשות זאת בחוכמה. הנה כמה טיפים מעולים במיוחד

בווידיאו: הטיפים ליצירת פרסומת במובייל/העסק של כולנו

האם ידעתם ש-92 אחוז מהשימוש ברשתות החברתיות כיום נעשה דרך הטלפונים הסלולריים שלנו, ולא דרך המחשב הנייד או הנייח? כן, כל העולם נמצא במובייל ואם אתם מתכוונים לפרסם שם את העסק שלכם וליהנות מהחשיפה הרחבה, כדאי שתלמדו לעשות זאת בחוכמה.

אבל מהו תוכן מותאם למובייל? ואיך מייצרים קריאייטיב איכותי? אם גם אתם לא בטוחים, או חוששים שאין לכם ביטחון, ידע, כסף או ציוד לעשות זאת, צפו בסרטון שלפניכם וקבלו כמה טיפים שיהפכו את כל התהליך לנוח ומוצלח.

למשל, אחד הדברים שאנחנו צריכים לשים עליהם דגש הוא ליצור תוכן ש"עוצר אגודלים", כלומר, גורם לגולש להפסיק את הגלילה ברשת החברתית בה הוא משתמש ולעצור על הפרסומת שלכם. כדי להשתדרג, אנחנו רוצים גם שהתוכן שלנו יהיה מותאם ללקוח או ליוזר.

את כל זה נשיג אם קודם כל, נדע לתכנן נכון. נתחיל מהעסק שלנו ונבין מה אנחנו רוצים להגיד לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו ומשם נתקדם לפורמט ומיקום המודעה - גודל הפרסומת, לרוחב או לאורך, היצירתיות שלה ועוד המון אפשרויות. ככה מתחברים לעולם המודרני.

בואו להיות חלק: הירשמו לתוכנית "העסק של כולנו"

בשיתוף פייסבוק ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully