פותחים חשבון חדש לעסק ברשתות החברתיות? הנה כל מה שחייבים לדעת לפני

בשיתוף פייסבוק ישראל

9.12.2020 / 8:00

החלטתם להעביר את העסק שלכם לעולם הסושיאל מדיה? מצוין, אבל כדאי שתיקחו בחשבון כמה דברים לפני שאתם יוצאים לדרך. קבלו את הטיפים שיעזרו לכם להיות הכי יעילים ומוצלחים

בווידיאו: מה צריך לדעת כשפותחים חשבון לעסק ברשתות החברתיות?/העסק של כולנו

אם הגיע הרגע והחלטתם שזה הזמן לקחת את העסק שלכם לצעד הבא ואל העולם המודרני, ולפתוח לו חשבון ברשתות החברתיות - מצוין! יחד עם זאת, כדאי שתקחו בחשבון כמה דברים לפני שאתם יוצאים לדרך, כדי שתהיו הכי יעילים ומדויקים שרק אפשר.

דבר ראשון, כדאי להכיר את הרשתות החברתיות הכי פופולריות, בעולם ובישראל בפרט. לפי סקרים אחרונים, מדובר בין היתר בוואטספ, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד, כך שמומלץ שתחשבו בכיוון שלהן כדי להגיע לקהל שלכם.

בנוסף, בדקו רגע מה המאפיינים הבולטים של כל אחת מהרשתות הללו והאם היא מתאימה לעסק שלכם. לדוגמה, אם העסק הוא מאוד ויזואלי, עם תמונות או סרטונים, כנראה שחשבון אינסטגרם יתאים לו במיוחד.

בשלב הבא, אתם צריכים לקבל החלטות. ראשית, אילו משאבים אתם יכולים ו/או רוצים להשקיע כדי לנהל את העמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות? פתיחה של עמוד, יצירת התוכן שבו ומענה ומתן שירות לקוחות הן כולן פעולות שניתן לעשות ללא עלות, אבל הן כמובן דורשות זמן וכוח אדם. אם תרצו להתקדם - שיווק ופרסום לקהלים חדשים דרך הרשתות החברתיות הן אופציות שנחשבות כיום לזולות ויעילות הרבה יותר מפרסום מסורתי.

לסיום, אתם צריכים להחליט האם לנהל את העמוד שלכם לבד או דרך בעל מקצוע. לניהול עצמאי יש כמובן יתרונות, כמו שליטה מלאה בתוכן, תגובה מיידית וחסכון בעלויות, אולם ניהול חיצוני יעניק לכם חסכון בזמן ותוכלו להיעזר באדם מקצועי, שזה תפקידו. הטיפ שלנו: התחילו לבד ותחליטו בהמשך הדרך. ושיהיה בהצלחה!

בואו להיות חלק: הירשמו לתוכנית "העסק של כולנו"

בשיתוף פייסבוק ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully